تولدم مبارك نيست...


دلـــــــــ شكـــــســـــــته

تولدت مبارک چه حرف خنده داری...

چه فایده داره وقتی تو گل برام نیاری...

عجب شبیه امشب داره می سوزه چشمام...

دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام...

واسه چی زنده باشم جشن چیو بگیرم...

من امشبو نمیخوام دلم می خواد بمیرم...

تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم...

هوای خونه دلگیره تورو اینجا نمی بینم...

تولدم مبارک نیست شکسته قلب داغونم...

تونیستی و من از دوریت خودم رو مرده میدونم...

هیچکی خبرنداره چقدر هواتو کردم...

چقدر دلم می خواد تا باشی دورت بگردم...

هیچکی خبر نداره دارم به زور می خندم...

نمیدونم چرا من چشمامو هی می بندم...

چشمامو من می بندم تا منتظر بشینم...

شاید تو این این سیاهی بازم تورو ببینم...

تولدم مبارك نيست...



نظرات شما عزیزان:

مريم جون
ساعت13:10---2 شهريور 1393
تحفه اي يافته نكردم كه فداي تو كنم...
يك سبد عاطفه دارم همه ارزاني تو...
تولدت مبارك عزيزم


آسيه جون
ساعت13:05---2 شهريور 1393
يك سال بزرگتر شدي ، هنوز آدم نشدي تو؟؟؟!!!
تا كي ميخواي فرشته بموني ها!!!
سالروز زميني شدنت مبارك


آجي زهرا
ساعت14:17---1 شهريور 1393
عادتم داده صفاي تو بيادت باشم...
ياد اون معرفت و مهرو مرامت باشم...
آن همه لطفي كه بديدم ز شما...
كمترين كار همين است كه يادت باشم...
تولدت مبارك گلم


آجي زينب
ساعت14:10---1 شهريور 1393
امروز ميلاد توست...
و من نگرانم تبريكي به تو بگويم كه لايق تو نباشد و فقط از تمام جمله هاي زيباي دنيا مي نويسم:
مهربانم ...دوستت دارم...
ميلادت مبارك


آجي فهيمه
ساعت14:01---1 شهريور 1393

تولد تو تولد يك زيبايي،تولد يك بهار،تولد آرامش تولد يك فرشته،تولد زلالي دريا،تولد عشق تمام واژه ها،براي توصيف خوبيهاي تو حقيرند و هنوز جمله اي كه بشود تو را با آن وصف كرد متولد نشده ..تولدت مبارك عزيزم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393برچسب:,ساعت 8:28 توسط دل شكسته| |


Power By: LoxBlog.Com